Dolor, dolor, dolor...

Aún continúa el molesto dolor en la mano izquierda y, sobre todo, en la parte izquierda de mis costillas. Ni puedo toser, ni estornudar y tampoco reírme porque acabaría llorando. La molestia es a nivel muscular, en las radiografías no me detectaron nada a nivel óseo. ¿Qué será? No creo que una rotura fibrilar, porque yo de fibra gasto poca. Creo que la teoría del esguince gana puntos.

De verdad que no me lo creo... A 3 días de comenzar la temporada de ciclocross y en estas condiciones.

Comentarios

Amat Artigas Personal Blog ha dicho que…
Ànimsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Carles Lara ha dicho que…
A topeeeeeeee, que aun quedan 3 dias....
Ernesto ha dicho que…
Tremendo! las ganas de correr pueden más que el dolor, pero ahora es imposible no acordarse de él.
Pep Tatché ha dicho que…
Se molt bé de quin dolor parles Ernes! jo la temporada 2006 em vaig esquinçar les costelles al CX de Mataró, i vaig fer 4 curses més amb molt dolor.
Tots els metges diuen el mateix.. fa molt mal però no pot passar res.
Jo tampoc podia estornudar, però si competir!!
Ernesto ha dicho que…
Pep! això és el que em faltava per pujar la moral. Avui l'únic que he pogut fer ha sigut sortir a caminar 1 horeta, però si intentava còrrer una miqueta... uyyyyy!
però per diumenge, LEÑAAAAAAAA!!!

jajaja! Us aviso que com em trobi una miqueta bé i em col·loquin a la primera línia de la graella, vaig a batre els rècord del món dels 200 metres sortida parada. Després, petaré com un porc :-))))
David Sánchez ha dicho que…
Molts ànims Ernest!

Encara tens temps per millorar aquesta mà.
Tranquil diumenge després de la sortida ja no tindras cap mal.

Ànims i fins diumenge